Har du grønne fingrer og ønsker å gjøre en forskjell for moder jord?
Til veletablert gründerbedrift i vekst, søker vi ny daglig leder.
Arbeidsoppgaver
- Overordnet økonomisk ansvar og budsjettoppfølging
- Innkjøp, forecasting og logistikk/ lagerhold
- Prisstrategi og prising
- Ansvar for økonomi- og fraktsystemer rundt nettbutikken og for at varene kommer til folket
- Oppfølging av salgsprosess av selskapet
- Kontakt med revisor, regnskapsbyrå
- Samarbeid med kommunikasjonssjef
- Ansvarlig for leverandører og samarbeidspartnere for lagerhold, pakking og forsendelse
- Ansvarlig for forhandlere/forhandlerkonsept
- Direkte kundekontakt for henvendelser som gjelder salg og forsendelse
- Personalansvar for en person i 40% stilling som kontormedarbeider
- Ansvar for utbetaling av lønn
Kvalifikasjoner
- Økonomisk utdannelse, minimum 3 år
- Erfaring med forhandling, inngåelse og håndtering av avtaler
- Erfaring med logistikk/ prosjektledelse
- 5 års arbeidserfaring
Personlige egenskaper
- Strukturert og samvittighetsfull
- Selvstendig og trygg
- Initiativrik og "i forkant" av oppgavene
- God relasjonsbygger
- Glad i Excel
Vi tilbyr gode betingelser til spennende bedrift med store muligheter for videre vekst!
Arbeidet gjøres fra hjemmekontor og arbeidstid er fleksibel
Jevnlige møter med kommunikasjonssjef og kontormedarbeider
100% stilling
6 måneders vikariat.